Tuesday 11 April 2017

~ cOreTan BoNdA ~



 Sesungguh nye aku KUAT demi mereka...

Anak2 sumber kekuatan setiap ibu utk berjuang... aku pelik pd wanita yg bergelar ibu...n sgup tidak menjaga atau memberi perhatian pd anak nyer.. hurmm.. alhamdulillah.. aku msih dalam lindungan Allah utk tidak melakukan bnde2 tersbut...

Alhamdulillah..aku dikelilingi org2 yg sgt support aku depan belakang..susah senang...jerit payah aku nk besrkan anak2... kepenatan nyer..hanya Allah jer tahu sume tu.. kdang2 aku mengeluh atau ngadu pd mak...mak sllu pesan..

" ingat Allah...ingat ganjaran akhirat.. wat benda ni sume ikhlas utk anak2..nk besarkan diorg bukan snang...ni tgh kecik..nti dah besar..lain ragam nye.. wat kerana Allah.. bukan sbb org lain.. jgn ngeluh, nti lari pahala ikhlas wat sesuatu tu.. insyaAllah... doa n zikir bbyk...akan rse kurg kepenatan tu "

aku tak minta byk... tp alhamdulillah..sgt2.. stkt ni.. kluarga aku sgt2 pham situasi n byk skong aku scara tk langsung.. llgi emi.. huhuhu.. tgu angh kluar dlu dri umah tu tau mi..bru kwin..hahahah.. leh gitu..selfish kan rse... huhuh.. 



 penyokong kuat dtg nya dari MEREKA


HUSNA DIYANAH
HUSNA DAMIYA

lege rase bonda...dian kerenah just nk ngempeng jer...yg lain tk byk pyah nyer mcm husna dlu.. alhamdulillah... Allah bg kemudahan tu.. husna anak yg sgt mmahami..tk sepadan dgn umo nyer.. kdang rse cm dier dh besar sgt je..sian kene mrah sllu... terbyg diri sndiri kat tmpat dier..huhuh.. tkpe la nak..nti bonda ganti balik rasa tu ye.. insyaAllah..klu panjang umo bonda.. 



teman bonda setiap mlam... yeahhh..jom bce buku sesama.. hihihi.. 




MASA YG ADA SEMAKIN SUNTUK...KEJAR LA UTK KEMUDAHAN MASA HADAPAN...

Semoga semua yg Allah aturkan utk aku sekeluarga...semakin dipermudahkan.... ammiiinn... 

No comments:

Post a Comment