Tuesday 16 May 2017

~ bOnDa pEraSan ~






review with my lovely doter... auummm

tetbe rse nak review diri sndiri... hahahah.. bebrapa ni bru la dpt tgk diri sndiri... halamakkk...selekeh..huduh..rse mcm tk terurus diri ni... mybe sbb dian pun dh ok sikit kot..bonda pun dah rse ok.. hati ok.. jiwa kacau pun ok gak nyer.. alaa..bnde leh settle.. klu simpan..leh simpan... klu tk leh..luah pd Allah... kan Dia maha mendengar rintihan hambanya.. aku jer buta slama ni.. hurmmm... pnyimpan rahsia atau aib terbesar kita...tuu..tuu.. Allah.. kita cite kat org pun..dier akan cite kt org lain,...walau peratus nyer kurg...tp tetap ade.. hurmmm... tp i need someone to tell this... not now.. huhuh.. 


mlas la cite yg tu.. nk cite best sal diri ni je.. hahha..keyakinan nk menampilkan diri..dh ade balik..insyaAllah... bukan utk sesapa aku ni jaga diri.. utk aku sihat.. utk anak2.. tkde aku..spe nk jaga diorg.. spe jer pham prngai husna mcm tu.. dian mcm ni.. huhuhuh...walaupun org lain rse dier pham anak2 aku... tp tk la spt yg aku rsa bile aku berada ngn mereka.. 

nahhhh...blanje satu eh....satu ke..dua la.. hehehe.. meh2.. sje try pattern tdung baru.. jdi plak..tu suke tu.. hihihi




auuummm... jom cari pattern tdung nk rye ni.. haaa...pattern ape bonda buat.. tguu ye.. ntah smpat ke tak..maklumla..anak dua dah.. mcm sotong dah skang nk wat keje.. bak kata mak2 skang.. BONDA MULTITASKING....hahahah.. 


No comments:

Post a Comment