Friday 5 May 2017

~ bULaN AnniVerSary ~



cinta jiwa spanjang nyawa... insyaAllah..cinta ini utk mereka n family ku.. 

dah lame nak post sal ni...tp terbantut ja..sbb tk de sbb nk cite... hahaha.. ni ade sbb, smpena bulan anibersari... yg ketiga tahun.. dalam diam tk diam..dalam byk dugaan...dlam byk pendam rse...dalm byk liku perjalanan... perjalanan rumahtangga mana tkde liku.. nk memahami seseorg selepas kawin, bukan mudah yg disangka... hurmmm..bgitu jugak dia.. byk yg dier perlu memahami aku ni...smpai kdang aku nmpak bosan nyer dia nk pham diri... tp ntah la... insyaAllah...sume baik2 aje.. 

cinta? syg ? spe tak syg perjalanan 3 tahun kwin... stahun ke tk smpai sthun kenal... dugaan tunang...dugaan nk kwin... ape jdi bile bnde lain jdi... smpai satu masa aku rse...knapa byk sgtttt dugaan aku ngn dia.. mybe silap aku...dosa lalu aku ke yg smpai aku kene duga mcm ni skali... 

kata2 dri seseorg... ' tak dtg nya sesebuah dugaan...atau rintangan...atau perjalanan kesusahan sesorg umat...melainkan dri kemampuanya... Allah tau bonda mampu..sbb tu...Allah bg rasa tu... Allah RINDU... ' hurmmm... jauh rse dri Allah... smpai Allah bg ingt mcm tu skali... Allahuakbar... thanks sahabat... 

on +ve think... off the other... 

salam rindu dari Bonda utk org yg disyg... bonda rindu... 

blanje gambr pandang blakang jap...hihihi.. love..love...love...






No comments:

Post a Comment